Statistika društvenih mreža - bacite oko na ove fascinantne brojeve!

December 1, 2019
by klikeri

Kraj je godine. Idemo malo sa statistikama, kako i priliči! 🙂 Ove informacije naravno možete iskoristiti da biste usmjerili svoje marketinške napore. Npr. možete odrediti na koje se društvene kanale treba usredotočiti sukladno vašoj ciljanoj publici i poslovnim ciljevima.

Facebook

Facebook je osnovao Mark Zuckerberg, a lansiran je 2004. Tijekom stvaranja, Facebook je bio ograničen samo na studente s Harvarda, ali je kasnije bio dostupan svima starijim od 13 godina sve dok ste imali valjanu adresu e-pošte.

Danas, nakon 15 godina postojanja, Facebook je postao, daleko najveća, društvena mreža na svijetu.

Facebook je postao i najvažnije mjesto za marketing na društvenim mrežama usprkos opadanju organskog dosega. Facebook oglašavanje zauzima značajnu količinu budžeta svih digitalnih kampanja u 2019. godini.

Kad je riječ o statistici na društvenim mrežama, Facebook ima tendenciju biti standard s kojim se uspoređuju sve ostale mreže.

Uz spomenuto, evo nekoliko najaktualnijih podataka o Facebooku:

  • Od lipnja 2019. godine Facebook izvještava o procjeni kako ima 2,4 milijardi mjesečno aktivnih korisnika.
  • Facebook također navodi da ima 1,6 milijardi dnevno aktivnih korisnika. 88%
  • Facebook korisničkih aktivnosti dolazi s mobilnog uređaja.
  • Prosječno vrijeme koje korisnici svakodnevno provode na Facebooku je 58 minuta.
  • Svakodnevno se na Facebook prenese više od 300 milijuna fotografija.
  • U prosjeku se stvori pet Facebook računa svake sekunde.
  • Otprilike 30% korisnika Facebooka u dobi između 25 i 34 godine. Facebook video je i dalje IN - tu je oko osam milijardi videozapisa.

Većina ovih podataka pronađena je u kvartalnim izvještajima Facebooka i u Facebook Newsroom-u.

YouTube

YouTube su stvorili Steve Chen, Chad Hurley i Jawed Karim (bivši zaposlenici PayPala) 2005. godine. YouTube se smatra trećom najpopularnijom web stranicom u svijetu.

Što se društvenih mreža tiče, YT zauzima drugu poziciju.

Nakon 14 godina postojanja, evo nekoliko nevjerojatnih podataka s YouTubea:

  • Trenutno YouTube mjesečno ima više od 1,9 milijardi posjeta.
  • 149 milijuna ljudi dnevno se prijavi na YouTube.
  • Prosječno trajanje posjete YouTubeu je 40 minuta.
  • Gledatelji troše u prosjeku 1 sat dnevno gledajući videozapise s YouTubea.
  • U prosjeku, 300 minuta videozapisa prenosi se svake minute na YouTube.
  • Svakodnevno se pregleda više od pet milijardi video zapisa.

Mnogi od ovih podataka pronađeni su izravno na YouTube blogu ili na njihovoj Press stranici.

WhatsApp

WhatsApp je aplikacija za izravnu razmjenu poruka za pametne telefone koja dolazi sa završnim kriptiranjem. Osnovali su ga Jan Koum i Brian Acton 2009. godine, a kasnije ih je 2014. kupio Facebook.

Iako ga neki mogu pogrešno izostaviti iz statistike društvenih medija, to je apsolutno jedan od titana društvenih mreža.

U deset godina od svog osnutka postigao je sljedeće:

  • Procjenjuje se da WhatsApp ima oko 1,5 milijardi mjesečno aktivnih korisnika.
  • Na WhatsAppu sada postoji preko milijardu dnevno aktivnih korisnika.
  • U prosjeku se na WhatsApp dnevno registrira milijun ljudi.
  • Svakodnevno se pošalje oko 60 milijardi tekstova.

Budući da WhatsApp javno ne objavljuje nikakve statističke podatke, sve ove statistike pronađene su u istraživanjima trećih strana.

Instagram

Instagram su stvorili Mike Krieger i Kevin Systrom 2010. godine. Glavni cilj je bio omogućiti dijeljenje slika i videozapisa, kako javnih, tako i privatnih. Facebook ga je kupio 2012. godine.

Nakon devet godina svog postojanja, pogledajte neke od ovih fascinantnih statistika na Instagramu:

  • Instagram ima preko milijardu aktivnih korisnika mjesečno.
  • Svakodnevno 600 milijuna aktivnih korisnika.
  • 500 milijuna korisnika Storiesa dnevno.
  • Od njegovog stvaranja podijeljeno je više od 40 milijardi fotografija.
  • U prosjeku se dnevno na Instagramu prenese 95 milijuna fotografija.
  • Dnevno se lajka 4,2 milijarde puta.
  • Većina korisnika Instagrama ima između 18 i 29 godina, a 32% korisnika Instagrama su studenti.

Neki od ovih podataka pronađeni su na stranici Instagram Pressa, dok su drugi pronađene putem demografskih istraživanja trećih strana.

Twitter

Twitter su osnovali Jack Dorsey, Biz Stone i Evan Williams u ožujku 2006. Bio je to eksperiment koji je mnogima brzo postao ovisnost o porukama.

Ako znate pravilno koristiti Twitter, to može uvelike doprinijeti vašem uspjehu na društvenim mrežama.

Ono što je započelo kao jednostavan način objavljivanja ažuriranja statusa putem tekstualne poruke postalo je jedan od najpopularnijih odredišta na koje idete ako želite doznati što se događa u svijetu u realnom vremenu. Kako sam Twitter kaže:

Twitter je ono što se događa u svijetu i o čemu ljudi trenutno govore.

Nakon 13 godina postojanja, evo nekoliko statističkih podataka Twittera:

  • Danas Twitter ima više od 330 milijuna aktivnih korisnika mjesečno.
  • Dnevno je 134 milijuna aktivnih korisnika.
  • Od mjesečno aktivnih korisnika, 68 milijuna čine Sjedinjene Države.
  • Broj svakodnevnih korisnika iz SAD-a je 26 milijuna.
  • Svakodnevno se registrira blizu 460.000 novih Twitter računa.
  • Korisnici Twittera svakodnevno objavljuju 140 milijuna tweetova što na kraju dođe i do milijardu tweetova tjedno.
  • Svaki korisnik Twittera ima u prosjeku 208 pratilaca. 550 milijuna računa poslalo je bar jedan tvit.

Ovi podaci nalaze se u izvješćima o zaradi, a prikupljeni su uglavnom iz nedavnog Q1 2019 reporta.

LinkedIn

LinkedIn je poslovna društvena mreža. Osnovana je 2002. Godine, a lansiranje se dogodilo godinu kasnije.

To je službeno najstarija društvena mreža na ovom popisu.

Iako najstarija, tijekom godina LinkedIn se definitivno mučio da povećava svoju korisničku bazu. To se najviše odnosi na profesionalnu prirodu mreže.

Sve je počelo jednostavno, kao mjesto na kojem držite svoj ažurirani životopis. Tek kad je FB zablistao, LinkedIn se zapravo pretvorio potpuno u društvenu mrežu.

Od pokretanja prije 16 godina, može se pohvaliti sljedećim statistikama korisnika:

  • LinkedIn ima preko 560 milijuna registriranih korisnika.
  • Procjenjuje se da LinkedIn ima oko 303 milijuna aktivnih korisnika mjesečno.
  • 5,3 milijuna novih računa mjesečno se stvori na LinkedInu.
  • Postoji više od 30 milijuna stranica tvrtke.
  • Prosječno trajanje posjete je oko 10 minuta.
  • Od svih korisnika, 57% su muškarci, dok su 43% korisnika žene.

LinkedIn je uvijek bio pomalo "težak" u objavljivanju statistika korištenja. Neke gore navedene podatke možete pronaći na njihovoj stranici O nama.

KLIKERI d.o.o.
OIB: 93634429487
IBAN: HR3823400091110793687
PBZ Banka
Trgovački sud u Splitu
MBS: 060240556
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Direktor: Tomislav Zović
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.
Open chat
Pozdrav 👋
Kako Vam mogu pomoći?