Kraj je godine. Idemo malo sa statistikama, kako i priliči! 🙂 Ove informacije naravno možete iskoristiti da biste usmjerili svoje marketinške napore. Npr. možete odrediti na koje se društvene kanale treba usredotočiti sukladno vašoj ciljanoj publici i poslovnim ciljevima.
Facebook je osnovao Mark Zuckerberg, a lansiran je 2004. Tijekom stvaranja, Facebook je bio ograničen samo na studente s Harvarda, ali je kasnije bio dostupan svima starijim od 13 godina sve dok ste imali valjanu adresu e-pošte.
Danas, nakon 15 godina postojanja, Facebook je postao, daleko najveća, društvena mreža na svijetu.
Facebook je postao i najvažnije mjesto za marketing na društvenim mrežama usprkos opadanju organskog dosega. Facebook oglašavanje zauzima značajnu količinu budžeta svih digitalnih kampanja u 2019. godini.
Kad je riječ o statistici na društvenim mrežama, Facebook ima tendenciju biti standard s kojim se uspoređuju sve ostale mreže.
Uz spomenuto, evo nekoliko najaktualnijih podataka o Facebooku:
Većina ovih podataka pronađena je u kvartalnim izvještajima Facebooka i u Facebook Newsroom-u.
YouTube su stvorili Steve Chen, Chad Hurley i Jawed Karim (bivši zaposlenici PayPala) 2005. godine. YouTube se smatra trećom najpopularnijom web stranicom u svijetu.
Što se društvenih mreža tiče, YT zauzima drugu poziciju.
Nakon 14 godina postojanja, evo nekoliko nevjerojatnih podataka s YouTubea:
Mnogi od ovih podataka pronađeni su izravno na YouTube blogu ili na njihovoj Press stranici.
WhatsApp je aplikacija za izravnu razmjenu poruka za pametne telefone koja dolazi sa završnim kriptiranjem. Osnovali su ga Jan Koum i Brian Acton 2009. godine, a kasnije ih je 2014. kupio Facebook.
Iako ga neki mogu pogrešno izostaviti iz statistike društvenih medija, to je apsolutno jedan od titana društvenih mreža.
U deset godina od svog osnutka postigao je sljedeće:
Budući da WhatsApp javno ne objavljuje nikakve statističke podatke, sve ove statistike pronađene su u istraživanjima trećih strana.
Instagram su stvorili Mike Krieger i Kevin Systrom 2010. godine. Glavni cilj je bio omogućiti dijeljenje slika i videozapisa, kako javnih, tako i privatnih. Facebook ga je kupio 2012. godine.
Nakon devet godina svog postojanja, pogledajte neke od ovih fascinantnih statistika na Instagramu:
Neki od ovih podataka pronađeni su na stranici Instagram Pressa, dok su drugi pronađene putem demografskih istraživanja trećih strana.
Twitter su osnovali Jack Dorsey, Biz Stone i Evan Williams u ožujku 2006. Bio je to eksperiment koji je mnogima brzo postao ovisnost o porukama.
Ako znate pravilno koristiti Twitter, to može uvelike doprinijeti vašem uspjehu na društvenim mrežama.
Ono što je započelo kao jednostavan način objavljivanja ažuriranja statusa putem tekstualne poruke postalo je jedan od najpopularnijih odredišta na koje idete ako želite doznati što se događa u svijetu u realnom vremenu. Kako sam Twitter kaže:
Twitter je ono što se događa u svijetu i o čemu ljudi trenutno govore.
Nakon 13 godina postojanja, evo nekoliko statističkih podataka Twittera:
Ovi podaci nalaze se u izvješćima o zaradi, a prikupljeni su uglavnom iz nedavnog Q1 2019 reporta.
LinkedIn je poslovna društvena mreža. Osnovana je 2002. Godine, a lansiranje se dogodilo godinu kasnije.
To je službeno najstarija društvena mreža na ovom popisu.
Iako najstarija, tijekom godina LinkedIn se definitivno mučio da povećava svoju korisničku bazu. To se najviše odnosi na profesionalnu prirodu mreže.
Sve je počelo jednostavno, kao mjesto na kojem držite svoj ažurirani životopis. Tek kad je FB zablistao, LinkedIn se zapravo pretvorio potpuno u društvenu mrežu.
Od pokretanja prije 16 godina, može se pohvaliti sljedećim statistikama korisnika:
LinkedIn je uvijek bio pomalo "težak" u objavljivanju statistika korištenja. Neke gore navedene podatke možete pronaći na njihovoj stranici O nama.