Koja platforma nudi najbolji povrat ulaganja (ROI) - Google oglasi ili Facebook oglasi?

September 3, 2020
by klikeri

Nije tajna da Google Ads (prije poznat kao Google AdWords) i Facebook oglasi imaju dugogodišnje rivalstvo. Što je to kod ove dvije platforme što uzrokuje toliko rasprava? I kako odabrati koju ćete platformu koristiti za svoje poslovanje?

Što se tiče vašeg ROI-ja (povrata ulaganja), neophodno je osigurati da ulažete u pravu platformu za ostvarivanje prihoda od oglasa. Stručnjacima za digitalni marketing ovo je dobro poznato pitanje, ali odgovor je gotovo uvijek isti: ovisi o vašoj tvrtki i ciljanoj publici.

Obje su opcije izvrsne, a ovisno o vašim poslovnim ciljevima, jedna će možda biti bolja za vaš budžet. U svijetu digitalnog marketinga koji se stalno mijenja korisno je ulagati u prave oglase. Ako ste spremni uložiti u jednu od ovih platformi i napokon odabrati stranu u raspravi Google Ads vs. Facebook Ads, čitajte dalje! 🙂

Facebook oglasi u odnosu na Google Ads - zašto rasprava?

U stvarnosti ne postoji "bolja" opcija, jer se obje platforme međusobno razlikuju i donose svoje jedinstvene prednosti na stol. Neka konkretnija pitanja koja treba postaviti su:

• Koji je moj raspoloživi budžet za oglašavanje?

• Koja je platforma bolja za dosezanje moje ciljne publike?

• U kojoj fazi kupnje želim uhvatiti kupca?

Većina korisnika interneta redovito koristi obje ove platforme. Ovisno o dobi, rasponu dohotka, načinu života i ostalim čimbenicima koji vašu publiku čine jedinstvenom, jedna od platformi možda je bolja za ulaganje od druge. Ali, koji su još čimbenici važni za povećanje vašeg ROI-ja? Kada pogledate po čemu su ove platforme jedinstvene i kad usporedite Google Ads naspram Facebook Ads trošak, lakše možete donijeti odluku.

Što su Google Ads?

Kupci sada imaju više izbora nego ikad prije, jer tvrtke širom svijeta izrađuju web stranice za svoje tvrtke. Da biste bili uspješni, morate promijeniti način na koji pronalazite, isporučujete i zadržavate interes kupaca u svakoj fazi prodajnog funnela.

Različite vrste kampanja koje možete koristiti s Googleom su:

• Kampanje na pretraživačkoj mreži

• Kampanje na prikazivačkoj mreži

• Google Shopping oglasi

• Google Shopping oglasi

• App kampanje

Google je stvar lako riješio primjenom njihovog PPC (plati-po-kliku) oglašavanja koji koristi ključne riječi u vašoj industriji. Naplaćuju vam se samo oglasi na koje je netko kliknuo. Također, poznata kao plaćeni oglasi, ova tehnika može biti učinkovita ili skupa, sve ovisno o branši u kojoj poslujete. Ostale tražilice koriste se drugim i sličnim metodama, ali Google je najpopularnija i najuspješnija opcija dostupna za ovu vrstu marketinga.

Što su Facebook oglasi?

Dok se Google Ads usredotočuju na plaćeno pretraživanje, Facebook oglase plaćate kako bi harali društvenim mrežama. Ponašanje i obrasci vaše ciljne publike čine ono što oglašavanje na društvenim mrežama čini tako učinkovitim. Putem Facebooka vaši se kupci mogu povezati s drugim potrošačima, izraziti svoja osobna iskustva s vašom tvrtkom i biti u toku s vašim poslovanjem.

Različiti formati oglasa koje možete koristiti na Facebooku su:

• Video

• Fotografija

• Slideshow

• Carousel

• Dinamični oglasi za proizvode

• Lead form oglasi

Preko 180 milijuna tvrtki koristi Facebook za svoje oglašavanje ili povezivanje s kupcima. Kao i sve stvari na Internetu, oglasi na drugim platformama društvenih medija, poput Instagrama i LinkedIna, brzo postaju vrijedni alati za vlasnike tvrtki širom svijeta.

Kako pojedina platforma može koristiti vašem poslu?

Koje različite prednosti svaka od ovih platformi nudi vašem poslovanju i koje su vam opcije na raspolaganju? Što se tiče svijesti o robnoj marki, generiranju prodaje i ostalom, evo popisa tri najbolje pogodnosti za svaku platformu:

Prednosti Google Adsa:

  1. Možete licitirati za milijune ključnih riječi kako biste postigli viši rang oglasa, dosegnuli nove ljude, povećali izloženost i još mnogo toga.
  2. Postići bolji SERP rang (SERP - stranica rezultata pretraživača) stvaranjem relevantnih oglasa. Novac ne kupuje najbolja mjesta za oglašavanje, pa vam bilo koji budžet može omogućiti da se za kupce natječete s najboljim robnim markama.
  3. Google koristi pretraživačku i prikazivačku mrežu kako bi vam pomogao stvoriti oglase koji će se pojaviti u rezultatima pretraživanja. Raznolikost opcija može vam pomoći da generirate više potencijalnih kupaca.

Prednosti Facebook oglasa:

  1. Ljudi dijele gomilu informacija o sebi na Facebooku, poput interesa, uvjerenja, hobija i još mnogo toga. Zahvaljujući ovim podacima možete ciljati ljude koji će najvjerojatnije kupovati od vas.
  2. Jednom kada imate podatke o ljudima koji će najvjerojatnije biti vaši kupci, možete ih uvesti na Facebook i svojim oglasnim kampanjama ciljati te ljude.
  3. Kritični dio uspješnog oglašavanja su vaše konverzije. To može biti prikupljanje prijava/pretplata za neku vašu uslugu, prodaja, dobivanje novih sljedbenika, prikupljanje kontakt podataka potencijalnih klijenata i svega drugog što je važno za vaše poslovanje pomoći će vam da uspijete.

Dakle, koja platforma ima najbolji povrat ulaganja (ROI)?

Jasno je da oglašavanje na obje platforme ima koristi, ali ono što je na kraju važno je vaš povrat ulaganja. Velika debata Google Ads protiv Facebook oglasa, svodi se na to koja će vam platforma donijeti najveći povrat.

Teoretski, ako imamo dvije kampanje na trenutnom tržištu i pustimo ih 30 dana kako bi procijenili njihovu izvedbu, mogu se početi pojavljivati ​​određeni trendovi. I Facebook i Google usredotočeni su, u ovom slučaju, na stjecanje članstva u teretani:

• Facebook opcija donijela je 103 nova člana te ostvarila 150.000 prikazivanja, ali imala je cijenu po konverziji 11,00 USD.

• Googleova opcija donijela je 200 novih članova uz impresivnih 4,00 USD po konverziji i prikupila korisne podatke o vrstama oglasa koji su najbolje funkcionirali.

Iako Facebook izgleda kao skuplja opcija, ne možete poreći da bi velik broj prikazivanja mogao dovesti do većeg dugoročnog povrata. Najbolja kampanja na društvenim mrežama uistinu se temelji na tim vrijednim prikazivanjima koja redovito podsjećaju vašu publiku da joj možete pomoći u rješavanju njihovih problema.

Gdje započeti?

Vaše će poslovanje i industrija bit će glavna prevaga u odabiru koja je platforma najbolja za vaše poslovanje. Razmislite što vaša tvrtka treba i gdje možete pronaći ciljanu publiku.

Izvor: forbes.com

KLIKERI d.o.o.
OIB: 93634429487
IBAN: HR3823400091110793687
PBZ Banka
Trgovački sud u Splitu
MBS: 060240556
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Direktor: Tomislav Zović
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.
Open chat
Pozdrav 👋
Kako Vam mogu pomoći?