Nije tajna da Google Ads (prije poznat kao Google AdWords) i Facebook oglasi imaju dugogodišnje rivalstvo. Što je to kod ove dvije platforme što uzrokuje toliko rasprava? I kako odabrati koju ćete platformu koristiti za svoje poslovanje?
Što se tiče vašeg ROI-ja (povrata ulaganja), neophodno je osigurati da ulažete u pravu platformu za ostvarivanje prihoda od oglasa. Stručnjacima za digitalni marketing ovo je dobro poznato pitanje, ali odgovor je gotovo uvijek isti: ovisi o vašoj tvrtki i ciljanoj publici.
Obje su opcije izvrsne, a ovisno o vašim poslovnim ciljevima, jedna će možda biti bolja za vaš budžet. U svijetu digitalnog marketinga koji se stalno mijenja korisno je ulagati u prave oglase. Ako ste spremni uložiti u jednu od ovih platformi i napokon odabrati stranu u raspravi Google Ads vs. Facebook Ads, čitajte dalje! 🙂
U stvarnosti ne postoji "bolja" opcija, jer se obje platforme međusobno razlikuju i donose svoje jedinstvene prednosti na stol. Neka konkretnija pitanja koja treba postaviti su:
• Koji je moj raspoloživi budžet za oglašavanje?
• Koja je platforma bolja za dosezanje moje ciljne publike?
• U kojoj fazi kupnje želim uhvatiti kupca?
Većina korisnika interneta redovito koristi obje ove platforme. Ovisno o dobi, rasponu dohotka, načinu života i ostalim čimbenicima koji vašu publiku čine jedinstvenom, jedna od platformi možda je bolja za ulaganje od druge. Ali, koji su još čimbenici važni za povećanje vašeg ROI-ja? Kada pogledate po čemu su ove platforme jedinstvene i kad usporedite Google Ads naspram Facebook Ads trošak, lakše možete donijeti odluku.
Kupci sada imaju više izbora nego ikad prije, jer tvrtke širom svijeta izrađuju web stranice za svoje tvrtke. Da biste bili uspješni, morate promijeniti način na koji pronalazite, isporučujete i zadržavate interes kupaca u svakoj fazi prodajnog funnela.
Različite vrste kampanja koje možete koristiti s Googleom su:
• Kampanje na pretraživačkoj mreži
• Kampanje na prikazivačkoj mreži
• Google Shopping oglasi
• Google Shopping oglasi
• App kampanje
Google je stvar lako riješio primjenom njihovog PPC (plati-po-kliku) oglašavanja koji koristi ključne riječi u vašoj industriji. Naplaćuju vam se samo oglasi na koje je netko kliknuo. Također, poznata kao plaćeni oglasi, ova tehnika može biti učinkovita ili skupa, sve ovisno o branši u kojoj poslujete. Ostale tražilice koriste se drugim i sličnim metodama, ali Google je najpopularnija i najuspješnija opcija dostupna za ovu vrstu marketinga.
Dok se Google Ads usredotočuju na plaćeno pretraživanje, Facebook oglase plaćate kako bi harali društvenim mrežama. Ponašanje i obrasci vaše ciljne publike čine ono što oglašavanje na društvenim mrežama čini tako učinkovitim. Putem Facebooka vaši se kupci mogu povezati s drugim potrošačima, izraziti svoja osobna iskustva s vašom tvrtkom i biti u toku s vašim poslovanjem.
Različiti formati oglasa koje možete koristiti na Facebooku su:
• Video
• Fotografija
• Slideshow
• Carousel
• Dinamični oglasi za proizvode
• Lead form oglasi
Preko 180 milijuna tvrtki koristi Facebook za svoje oglašavanje ili povezivanje s kupcima. Kao i sve stvari na Internetu, oglasi na drugim platformama društvenih medija, poput Instagrama i LinkedIna, brzo postaju vrijedni alati za vlasnike tvrtki širom svijeta.
Koje različite prednosti svaka od ovih platformi nudi vašem poslovanju i koje su vam opcije na raspolaganju? Što se tiče svijesti o robnoj marki, generiranju prodaje i ostalom, evo popisa tri najbolje pogodnosti za svaku platformu:
Jasno je da oglašavanje na obje platforme ima koristi, ali ono što je na kraju važno je vaš povrat ulaganja. Velika debata Google Ads protiv Facebook oglasa, svodi se na to koja će vam platforma donijeti najveći povrat.
Teoretski, ako imamo dvije kampanje na trenutnom tržištu i pustimo ih 30 dana kako bi procijenili njihovu izvedbu, mogu se početi pojavljivati određeni trendovi. I Facebook i Google usredotočeni su, u ovom slučaju, na stjecanje članstva u teretani:
• Facebook opcija donijela je 103 nova člana te ostvarila 150.000 prikazivanja, ali imala je cijenu po konverziji 11,00 USD.
• Googleova opcija donijela je 200 novih članova uz impresivnih 4,00 USD po konverziji i prikupila korisne podatke o vrstama oglasa koji su najbolje funkcionirali.
Iako Facebook izgleda kao skuplja opcija, ne možete poreći da bi velik broj prikazivanja mogao dovesti do većeg dugoročnog povrata. Najbolja kampanja na društvenim mrežama uistinu se temelji na tim vrijednim prikazivanjima koja redovito podsjećaju vašu publiku da joj možete pomoći u rješavanju njihovih problema.
Vaše će poslovanje i industrija bit će glavna prevaga u odabiru koja je platforma najbolja za vaše poslovanje. Razmislite što vaša tvrtka treba i gdje možete pronaći ciljanu publiku.
Izvor: forbes.com