Novi Facebook Ads Manager i dalje biva puštan u pogon u sve više zemalja pa se nadamo da ste i vi već okusili njegove "čari".
Sjećamo se veljače 2019. kada pamtimo FB izvješća o ažuriranju Ads Manager sučelja. Do travnja je to bilo samo nagađanje, a onda je FB potvrdio update. Do sada ne znamo koliko oglašivača točno u ovom trenutku ima pristup ažuriranoj platformi ali čini se da je prošli mjesec došlo do malo većeg "proboja" jer sve više ljudi komentira nove opcije i izgled sučelja.
Uglavnom pozitivni, pogotovo što se tiče brzine rada. Neki smatraju da tu još ima puno posla, a neke novo sučelje FB Ads Managera podsjeća na Google Ads. 🙂
Novo FB Ads Manager sučelje jednostavnije je za navigaciju i ima "čišći" izgled od prethodne verzije. Novi UI je pojednostavljen, izgleda puno jednostavnije. Tu je sidebar za navigaciju između kampanja, ad-setova i ad-levela s mogućnošću prikvačenja sidebara. Alati u bočnoj traci korisni su jer omogućuju da dobijemo jasan cjelokupni prikaz kreative kampanje. Novi ugniježđeni prikaz kampanja je odličan. To omogućuje da lako vidimo sve ad-setove i oglase u kampanji bez potrebe za premještanjem na drugu karticu ilitiga tab.
Sve ovo poboljšava fokus i brže izvršenje posla. Manje je teksta na ekranu i manje je nepotrebnih botuna tj. gumbova.
Također ne smijemo zaboraviti spomenuti mogućnosti automatskog imenovanja i poboljšanja izvješćivanja. Najveća pritužba s ažuriranjem do sada je Facebook odluka o premještanju Ad Placement opcija.
Bilo bi sjajno moći urediti dva dinamična oglasa odjednom ako imamo iste assetse. To je moguće učiniti s normalnim oglasima, ali ne i s dinamičkim.
Također, bi bilo lijepo imati ažuriranje koje bi omogućilo oglašivačima da filtriraju po vremenskom intervalu tako da se mogu vidjeti samo one kampanje koje su tijekom određenog vremenskog intervala bile aktivne.