Facebook Ads

Četiri savjeta za izradu Facebook oglasa

Kada kreirate oglase na Facebooku možete koristiti slike, videozapise ili njihovu kombinaciju. U nastavku donosimo popis formata:

Jedna fotografija

Fotografija govori više od tisuću riječi. U ovom slučaju možete odabrati samo jednu fotografiju. Stoga birajte pametno! Manje je više. Ovo je čist, jednostavan format oglasa koji bi trebao sadržavati zanimljivu fotografiju i popratni tekst.

Video

Videozapis omogućuje prikazivanje proizvoda, usluge ili poslovanja kombinacijom pokretnih vizuala i zvuka. Koristite videozapise da biste privukli pažnju ljudi i pokazali što vaša tvrtka nudi i tako prenijeli vašu poruku.

Karusel

“Vrtuljak” omogućuje prikazivanje dviju ili više slika i videozapisa, naslova, veza ili poziva na akciju u jednom oglasu. Koristite karusel za stvaranje privlačne vizualne priče o svojoj tvrtki. Klik na pojedini vizual vodi na odredišnu stranicu koju ste odabrali.

Slideshow

Ovo je format koji preferiramo jer donosi najbolje rezultate za najmanje uloženog novca. Slideshow omogućuje uključivanje fotografija u atraktivne animirane oglase koji onda izgledaju kao videozapis . Na ovaj način uštedjeli ste i vrijeme i novac koje bi inače potrošili na produkciju stvarnog videooglasa. U prezentaciji možete koristiti više slika, videozapisa, tekst i zvuk.

Četiri savjeta za izradu oglasa

Evo nekoliko savjeta koji će vam pomoći da izaberete pravi format vašeg oglasa.

Razmotrite svoj proračun

Ako su vam resursi ograničeni, to je u redu. Vaš mobitel može vam poslužiti za stvaranje sjajnih fotki i videozapisa. Osim toga, ako već od prije imate neke vizuale koju ste koristili za druge projekte, razmotrite ih za korištenje i u svojim oglasima.

Korištenje slika i videozapisa

Ako imate i fotografije i videozapise, stvorite različite oglase sa svakim. Korištenje različitih kreativnih sredstava u oglasima pomoći će vam da naučite što najbolje rezonira s vašom publikom.

Kombiniranje kreativnog korištenja Facebook alata

Možete biti kreativni sa svojim fotografijama i videozapisima kada kreirate oglas na Facebooku. Na primjer, možete kombinirati više slika u Slideshow za stvaranje videozapisa ili dodati više slika proizvoda u Karusel kako bi ih ljudi mogli kliknuti.

Tekst na fotografijama ili sličicama videozapisa (video thumbnails) svedite na minimum

Facebook smatra kako je 20% teksta na fotografiji dovoljno da bi prenijeli vašu poruku. Sve preko toga onemogućit će pravi doseg do vaše publike. Drži te se pravila da teksta na fotografijama mora biti samo 20%. Svaki vizual možete provjeriti sa službenim FB alatom Image Text Check.  Rezultati testa mogu biti: Visko, Srednje, Nisko ili OK. Vizual koristite jedino ako rezultat testa pokaže OK. U svim ostalim slučajevima, premda rezultat bio i “nisko”, pokušajte smanjiti količinu teksta na fotografiji ili thumbnailu.

Pogledajte tablicu u nastavku da biste vidjeli koji su kreativni oblici dostupni za svaki cilj oglasa.

CiljJedna fotkaVideoKaruselSlideshow
Boost objave
Promovirajte stranicu
Više potencijalnih klijenata
Više posjetitelja web stranice
Promovirajte svoju tvrtku lokalno
Promovirajte svoj [poziv na akciju]
Više ostvarenih kupovina preko web stranice
Promovirajte svoju aplikaciju