Znate li koja je razlika između Dnevnog budžeta i Lifetime budžeta za Facebook?
Ako ne, nastavite čitati! 🙂
Kao što znate Facebook nam nudi dvije mogućnosti za naše kampanje:
Daily budget tj. dnevni proračun: prosječni iznos koji ste spremni potrošiti na skup oglasa ili kampanju svaki dan.
Lifetime budget tj. Ukupni proračun: iznos koji ste spremni potrošiti tijekom cijelog vremena izvođenja skupa oglasa ili kampanje.
Ne možete mijenjati vrste proračuna nakon izrade ad seta ili kampanje. Međutim, možete duplicirati postojeći skup oglasa (ad set) ili kampanju, promijeniti vrstu proračuna (i iznos, prema potrebi) i izraditi novi skup oglasa ili kampanju.
Obje opcije imaju svoje prednosti, ali koristeći Lifetime proračun može biti korisnije za vas. Ispod su prednosti koje možete dobiti korištenjem obje opcije.
Dnevni proračun je prosječan iznos koji ste naveli da ste spremni potrošiti na određeni skup oglasa po danu. Svaki će ad set imati zasebni proračun, stoga imajte to na umu ako imate više aktivnih ad setova postavljenih na računu.
Kada postavite dnevni proračun, postavljate prosjek. To znači da će Facebook pokušati dobiti očekivane rezultate otprilike za vrijednost vašeg dnevnog proračuna. Međutim, mogu postojati određeni dani koji imaju bolje mogućnosti od drugih za dobivanje još više rezultata.
Tih dana možete potrošiti do 25% više od vašeg dnevnog proračuna. Na primjer, ako je vaš dnevni proračun 10 kn, možemo potrošiti do 12,50 kn na određeni dan. Ako vam ne odgovara kako ovo funkcionira, umjesto toga razmislite o Lifetime proračunu.
Za usporedbu od minimalne potrošnje oglasa i maksimalne potrošnje na razini FB accounta, dnevni proračun je postavka na razini ad seta, a ne na razini cijelog računa. Stvarni minimum je složenije pravilo; to je dvostruki trošak pojedinih klikova. Dakle, ako pokrećete CPC oglase gdje je cijena za klik 1 kn, vaš stvarni dnevni minimalni proračun je 2 kn. Ako upotrebljavate skupe, dobro ciljane oglase s CPC-om od 5 USD, vaš stvarni minimalni dnevni proračun bit će 10 kn.
Ako je ad set optimiziran za impresije, dnevni proračun mora iznositi najmanje 1 USD dnevno. (cca 7 kn).
Ako je ad set optimiziran za klikove, lajkove, prikaze videozapisa ili post angažman, dnevni proračun mora biti najmanje 5 USD dnevno.
Ako je ad set optimiziran za Get offer ponudu ili instalacije aplikacija, proračun mora iznositi najmanje 40 USD dnevno.
Lifetime budget omogućuje vam da odredite iznos potrošnje tijekom trajanja ad seta. Facebook će automatski pokušati ravnomjerno rasporediti budžet tijekom perioda koje ste odabrali.
Kada postavite vijek trajanja proračuna, javljate Facebooku koliko ste spremni potrošiti tijekom cijelog vremena izvođenja ad seta. Facebook vam nikad neće naplatiti ni lipe više od one cifre koju ste definirali kao Lifetime budžet.
Još jedan benefit Lifetime budžeta je što imate mogućnost definirati vrijeme u danu kada želite da se oglasi pojavljuju (npr. samo od 8 do 16 h.
Sve do novog ažuriranja Facebook algoritma u 2017. godini bila je velika misterija koji budžet koristiti, a Facebook algoritam tada je postao još pametniji s predviđanjima.
Facebook je na svom posljednjem summitu kazao ako koristite Daily budget ili Lifetime budget, neće biti velikih razlika.
Svaki budžet nosi svoje prednosti.
Ako biste odabrali dnevni proračun, reći ćete Facebooku da će koristiti određeni iznos u jednom danu.
Recimo da je vaš dnevni proračun 100 kn. S tim proračunom Facebook algoritam "promatra" izvedbu vašeg oglasa u određene dane.
Ako se vaš oglas izvodi (posebno kad su konverzije u pitanju) bolje vikendom. Facebook će vikendom automatski potrošiti 25% više i obrnuto.
Dakle, uz dnevni proračun Facebook će potrošiti 25% više ili manje ovisno o izvedbi vašeg oglasa.
Lifetime budget:
Ovdje doslovno kažete algoritmu Facebooka evo ti xyz novaca, potroši što god želiš ali daj mi najbolje rezultate.
I ovdje vrijedi ista logika samo Facebook algoritam dnevno nije ograničen na određeni iznos.
Može se tako dogoditi da FB potrošiti 200 dolara u samo jedan dan ako "skuži" da je to odličan dan za konverzije i obrnuto.
Kada ste u fazi pokretanja kampanja idite s dnevnim proračunom.
Kada otkrijete pobjednički oglas. prebacite se na Lifetime budžet i s vremenom ga prilagođavajte.
I još samo jedna stvar koju trebate imati na umu. Facebook oglašavanje je u stvari testiranje i samo testiranje i svatko od vas će imati različita iskustva. Stoga, nastavite testirati vlastite oglase uvijek i zauvijek. 🙂
Sretno!