Prema Chief Outsiders izvješću "Market Trends 2020", marketingaši očekuju da će budžet usmjeriti na poboljšanje rezultata organskog pretraživanja, marketing sadržaja (content marketing) i e-mail marketing. Osim toga, kažu da će carine i trenutni trgovinski rat između SAD i Kine imati samo zanemariv ili samo manje negativan utjecaj na postavljene ciljeve. Očekuje se da će se ulaganje u digitalni marketing povećati skoro 80% Voditelja marketinga, navodi se u izvještaju Chief Outsidersa.
Izvješće iz veljače 2020. rezultat je ankete provedene među više od 50 Voditelja marketinga s kojima Chief Outsiders surađuju. Napomenimo kako su svi anketirani imali iskustva s velikim tvrtkama koje se nalaze među Fortune 500, a sada rade u srednje velikim kompanijama.
Marketinški stručnjaci rekli su da će budžet za digitalni marketing usmjeriti na poboljšanje rezultata organskog pretraživanja, marketing sadržaja i e-mail marketing, navodi se u izvještaju.
Voditelji marketinga kažu da će organski marketing, marketing sadržaja i e-mail marketing biti prioritet kod ulaganja u digitalnu promociju. Koji su vaši prioriteti potrošnje tj. u koje digitalne kanale želite uložiti više? (veće brojke predstavljaju veći prioritet)
Novac pre-raspodijeljen u e-mail marketing i dalje je trend. Ovaj mjesec (veljača 2020.) Digital Commerce 360 i Bizrate Insights proveli su anketu među 105 online trgovina. Ona je još jednom pokazala koliko važnosti marketing menadžeri i oglašivači pridaju e-mail marketingu kao metodi za dosezanje kupaca. Čak 82% trgovaca je reklo da je e-mail marketing bio jedna od dvije najvažnije strategije za poboljšanje stope konverzije.
Kad je riječ o tome kakav tip e-mailova funkcionira, personalizacija je ključna, kaže Deana Thornton, direktorica marketinga MailChimpa.
"E-mail marketing i dalje je dosljedna, pokretačka snaga u stvaranju konverzija. Malo mu treba za 'prodor' do korisnika, a ima visoki povrat ulaganja", kaže Thornton. "S prosječnom ROI-em od 52 američka dolara za svaki potrošeni dolar, e-mail marketing omogućuje bilo kojoj maloprodajnoj tvrtki da poveća vidljivost brenda i izgradi lojalnost kupaca razgovorom jedan na jedan."
Studija Chief Outsiders također je otkrila da izvršni direktori koji su orijentirani na rast koriste novu tehnologiju, pokušavajući inovirati i započeti s outsourcingom marketinga u pokušaju da savladaju razne ekonomske udare. Ovo je jedna stvar koju bi trebalo dobro usvojiti jer je jako važna, kaže Pete Hayes, direktor marketinga i direktor Chief Outsidersa.
"Marketing se više ne bavi samo rješavanjem problema vezanih uz angažman kupaca, već i ukupnim rastom tvrtke", kaže Hayes. "Za privatni kapital jedan od najvećih izazova - čak i veći od recesije - bit će pronaći na rast usmjerene rukovoditelje fokusirane na strategiju."
Izvršni direktori planiraju inovirati i koristiti novu tehnologiju kako bi u savladali razna gospodarska previranja! Što rade po tom pitanju? (veće brojke predstavljaju veći prioritet)
Prema Chief Outsiderima, neki od najvećih izazova s kojima su marketingaši suočeni kada je riječ o primjeni strategija digitalnog marketinga uključuju tehničko znanje internih timova, ograničenje resursa u implementaciji i organizacijsku inerciju. To Chief Outsiders opisuju kao "promjenu načina na koji su se stvari oduvijek radile".
Ograničenja resursa i organizacijska inercija označeni su kao glavni izazovi digitalnog marketinga. Najveći izazovi za primjenu strategije digitalnog marketinga kod klijenta su (rang):
Istraživanje je također otkrilo da Voditelji marketinga vjeruju da će im napredak u umjetnoj inteligenciji pomoći ciljati i segmentirati kupce, kao i pomoći u kvalifikaciji i prioritizaciji novih potencijalnih klijenata.
Oni kažu da će AI utjecati na njihove marketinške kampanje pomažući im da kvalificiraju / odrede prioritete i pruže pomoć u ciljanju kupaca. Koji je najvažniji način na koji će AI (prediktivna analiza) utjecati na vaše marketinške kampanje?
AI i automatizacija su korisni kada je u pitanju digitalni marketing, jer ovi alati mogu povećati stopu konverzije, kaže Thornton.
"Automatiziranje marketinških kampanja ili poruka temeljeno na faktorima poput ponašanja, demografije i interesa kupaca/klijenata povećava izloženost branda i potiče prodaju uz smanjenje vremena koje vlasnici tvrtki moraju provesti upravljajući marketingom", kaže Thornton.
Automatizacija je posebno pomogla oglašivačima da povećaju svoj prosječni mjesečni prihod, dodao je Thornton.
Na kraju, anketa Chief Outsidersa utvrdila je da Voditelji marketinga nisu zabrinuti zbog utjecaja carina i trenutnog trgovinskog rata između Sjedinjenih Država i Kine. Većina ispitanika kaže da je utjecaj tih faktora gotovo zanemariv.