LinkedIn i dalje nastavlja s razvojem svojih marketinških alata tako da je nedavno predstavio nove opcije u Campaign Manageru.
Nova verzija dolazi s optimiziranom "click-pricing" opcijom koja oglašavačima naplaćuje samo klikove koji korisnike dovode na odredišnu stranicu. Osim toga, dodane nove značajke su: svijest o robnoj marki, konverzije web-mjesta te oglasi za poslodavce.
Dakle, nove značajke uključuju Brand Awareness kampanje koje se naplaćuju po prikazivanju, poboljšanu integraciju s mogućnošću praćenja konverzija na web-lokaciji i oglase za LinkedIn Talent Solutions kako bi kampanje za zapošljavanje dale bolje rezultate.
Sad je moguće lakše proširiti glas o svom brendu, proizvodu ili usluzi, a model naplate je CPM (cost per thousand impressions).
LinkedIn je poboljšao mogućnosti praćenja website konverzija izgradnjom "čvršće veze" sa svojim alatima za praćenje konverzija. Sad možete kreirati kampanje koje su optimizirane za određene radnje na vašoj web-lokaciji, kao što su kupnje, preuzimanja ili registracija bilo kakve vrste.
Sve tvrtke koje su u potrazi za novim zaposlenicima sada mogu privući kandidate na svoje LinkedIn ili web stranice koristeći oglase koje mogu kreirati pomoću Campaign managera.
Oglašivačima koji odaberu "posjete web-mjestu" kao svoj cilj naplaćivat će se samo klikovi koji korisnike odvedu na odredišnu web stranicu oglašivača. Oglašivačima koji rade kampanje na društvenim mrežama bit će naplaćene interakcije s oglasom kao što su like, komentar, share itd.