Lajkamo i dijelimo manje nego što smo navikli na poznatoj društvenoj mreži Facebooku i to gotovo za 20% manje kad su oba parametra u pitanju, pokazalo je najnovije istraživanje.
Dok je angažman pao u posljednjih 12 mjeseci, broj otvaranja novih Facebook računa i dalje raste.
Iz Facebooka poručuju da drugi mjerni podaci sugeriraju kako tvrtka još uvijek raste, piše The Guardian.
Prema analitičkoj tvrtki Mixpanel, pad od 20% može se pratiti do travnja 2018 kada se pročula vijest o skandalu Facebooka/Cambridgea Analytica i kad je svjetska javnost doznala kako se ne ovlašteno korištenje privatnih podataka iskoristilo za potkopavanje demokratskog procesa.
Dok su korisnici na Facebooku postali aktivniji tijekom ljeta, angažman još jednom pao kroz jesen i zimu prošle godine, uz iznimku kratkog razdoblja kad su održani američki midterm izbori.
Značajnije, stabilan trend prema dolje se odigrao u pozadini skandala o privatnosti podataka i slučajeva govora mržnje. U rujnu je PrivSec izvijestio o tome kako je Facebook pretrpio krađu podataka koja je pogodila oko 50 milijuna FB račun. Platforma je naknadno pala pod vatru zbog uloge u pogoršavanju etničkog čišćenja u Myanmaru.
Prema Facebook podacima, dnevni posjeti su iz mjeseca u mjesec su se povećali tijekom 12 mjeseci s vrhuncem u ožujku 2019. Tvrtka je također izvijestila da je u ožujku 2019 imala dnevno u prosjeku 1,56 milijardi aktivnih korisnika što je povećanje od 8% u odnosu na isti mjesec protekle godine. Prosječni broj mjesečnih korisnika također bilježi rast od 8% u poredbi s 2018. godinom.
Ranije u lipnju, eMarketer je istaknuo pad korištenja Facebooka u Americi. Prosječan korisnik je na FB-u boravio 38 minuta svaki dan što je pad u odnosu na 41 minutu iz 2017. godine. Dodali su: "Povrh toga, Facebook je nastavio gubiti mlađe korisnike, koji svoje vrijeme i pažnju sve više posvećuju drugim društevnim mrežama."