Pet načina na koje će Apple iOS 14.5 utjecati na vaše Facebook oglase (i kako se pripremiti)

March 26, 2021
by klikeri

Službeno je. Događa se. Apple iOS 14.5 utjecat će na to kako koristimo Facebook oglase.

Očekuje se da će Appleova tri nova pravila o aplikacijama uskoro stupiti na snagu. Ništa čudno! Ekosustav digitalnih oglasa vrlo je dinamičan i neprestano se mijenja. Bilo da se radi o novim vladinim propisima ili politikama tehnoloških tvrtki, promjene su se dogodile u prošlosti, a najvjerojatnije će se ponoviti u budućnosti.

Ali za sada posvetimo se trenutnim promjenama koje će se dogoditi zbog ažuriranja iOS-a 14.5. Apple je najavio da će najvjerojatnije od ožujka 2021. korisnicima pružiti obavijest o prijavi za svaku aplikaciju. To će korisniku omogućiti da odabere pristaje li na "praćenje" ili ne.

Kako će sve ovo utjecati na sve one koji se oglašavaju na Facebooku?

Evo nekoliko promjena koje biste uskoro trebali očekivati:

1. Promjene u oglašavanju putem aplikacija

U svibnju 2018. Apple je predstavio koncept nazvan API ‘SKAdNetwork’. Jedan od glavnih razloga izlaska s ovim konceptom bio je povećanje privatnosti korisnika koji su instalirali mobilne aplikacije.

Stigla nam je i 2021. godina, a API SKAdNetwork više nije samo koncept. To je stvarnost koja će utjecati na način na koji upotrebljavate Facebook oglase.

Od sada će Facebook API SKAdNetwork koristiti za oglašavanje aplikacija na svim iOS 14 uređajima, a to će ili ograničiti, objediniti ili odgoditi sve podatke o događajima u aplikaciji.

Primjerice, kada je riječ o upravljanju kampanjom, podaci o događajima bit će ograničeni na najviše devet kampanja i pet Ad setova po kampanji za svaki Facebook oglasni račun.

Nadalje, mjerenje učinka neće biti dostupno za iOS 14 kampanje za App Install i App evente.

I posljednje, ali ne najmanje važno, izvještavanje o događajima odgodit će se do tri dana nakon instaliranja aplikacije.

2. Promjene u web oglašavanju

API SKAdNetwork nije jedina nova kreacija Applea koja će utjecati na oglašivače. Apple je također stvorio PCM (Private Click Measurement) protokol za atribuciju weba. Ovaj će protokol snažno pridonijeti ograničavanju podataka kojima tvrtke i platforme mogu pristupiti.

Evo primjera kako funkcionira PCM:

Pretpostavimo da se korisniku iOS-a 14 prikaže oglas na Instagramu i odvede ga u web preglednik da dovrši kupnju. Sada bi se zbog PCM-a ovaj događaj izgubio i ne bi se pravilno pripisao.

Praćenje korisnika na drugom zemljopisnom položaju također će biti izazov. Primjerice, ako se korisniku u Španjolskoj prikaže oglas za tvrtku sa sjedištem u SAD-u, ali se zatim preusmjeri na lokalnu inačicu web mjesta na temelju njegova mjesta, kupnja se neće pravilno pratiti.

Ali, nema brige! Facebook ima spreman alat za agregirano upravljanje događajima kako bi se suprotstavio ovom problemu. Ovaj alat pomoći će u pravilnom pripisivanju prodaje ako se dogodi nešto slično prije spomenuto.

3. Optimizacija i ciljanje

Uz iOS 14.5, postojat će ograničenje od osam piksela po domeni za optimizaciju. To znači da će oglašivač za optimizaciju moći koristiti najviše osam događaja konverzije po domeni.

Dakle, ako ste oglašivač, morat ćete dati prioritet osam događaja koji su vam najvažniji. Ovdje treba napomenuti da ograničenje od osam događaja ograničava samo broj događaja prema kojima možete optimizirati. Međutim, još uvijek možete pratiti više događaja za izvještavanje i stvaranje publike.

Ukratko, novo ažuriranje iOS-a može ometati optimizaciju, pogotovo ako nema dovoljno podatkovnih točaka. Ovo vjerojatno nije dobra vijest za male oglašivače koji nemaju puno podataka u odnosu na velike igrače. Također, kako sve više ljudi ažurira svoj operativni sustav na iOS 14.5, s vremenom će se smanjiti i veličina retargeting publike.

4. Mjerenje

Novi zadani prozor atribucije učinit će mjerenje pomalo složenim jer će pridonijeti premalom izvješćivanju na organskim i plaćenim kanalima. Također biste trebali očekivati porast "dark social" prometa. (slučaj kada ljudi privatno dijele sadržaj na društvenim mrežama što otežava praćenje). "Mračni promet" uvijek je bio prisutan, ali novo ažuriranje iOS-a moglo bi pridonijeti njegovom povećanju.

Što se tiče podataka o izvješćivanju o oglasima, doći će do trodnevnog kašnjenja u prikazu podataka za podatke koji dolaze od korisnika iOS 14.5. To je zbog Appleova PCM (Private Click Measurement) protokola. Kao što je gore objašnjeno, PCM može ograničiti i odgoditi pristup podacima.

Ograničeni podaci mogu prikazivati oglase malo nezgodno za oglašivače. Na primjer, klijenti će moći vidjeti samo nekoliko prijavljenih konverzija, a nažalost, conversion event breakdowns neće ni postojati.

5. Postavljanje alata za Business Manager

Ovaj je odjeljak kratak i jednostavan, ali vrlo važan. Sučelje Facebook Business Manager bit će izmijenjeno. To je potrebno učiniti jer Facebook ne može imati zasebno sučelje za Android i iOS.

Vjerojatno to neće biti neka znanstvena fantastika, a oglašivači će se lako naviknuti na nove promjene u sučelju Facebook Business Manager-a. Na primjer, stvari se mogu premjestiti iz postavki upravitelja oglasa na razinu kampanje ili možda iz upravitelja oglasa u upravitelj događaja.

Kako se proaktivno pripremiti za ažuriranje iOS-a 14.5

Radnje koje treba poduzeti odmah!

1. Potvrdite svoje domene putem Facebooka

Kada verificirate svoje domene putem Facebooka, to znači da ste službeno postavljeni na platformi.

Postoji nekoliko načina verifikacije domena putem Facebooka. Možete dodati DNS TXT unos u svoj DNS zapis i potvrditi da ste vlasnik određene domene. Da biste to učinili, u svoj web direktorij možete prenijeti HTML datoteku koju vam generira Facebook.

Dodavanje metaoznake u odjeljak na početnoj stranici vaše domene također je jednostavan način provjere domena.

2. Odlučite kojih ćete osam događaja za konverzije pratiti

Zbog novog ograničenja morat ćete odabrati osam događaja koje želite koristiti za praćenje konverzija. Zatim ih treba rangirati u Upravitelju događaja. Zapamtite, baš kao i provjeru domene, to mora činiti vlasnik piksela, a ne partner.

Pogledajte službeni pregled Facebooka o "događajima"  i ovaj vodič o tome kako odlučiti koje ćete događaje pratiti.

3. Usporedite odnos između 28-dnevne i 7-dnevne atribucije

Trebali biste izračunati utjecaj koji će promjena vremenskog okvira atribucije imati na vaše poslovanje prije nego što Facebook ukloni 28-dnevno pripisivanje. Budući da će se izvješćivanje promijeniti u 7-dnevni prikaz nakon klika i u jednodnevni prikaz, morat ćete voditi račun o prodaji koja se dogodila od 8. do 28. dana.

Izvor: Facebook

Evo nekoliko detaljnijih uputa za dodavanje usporednih prozora glede boljeg razumijevanje stanja prikaza i klikova.

Razne radnje

Proaktivno biste trebali procijeniti utjecaj promjena ciljanja i optimizacije na svoje kampanje. Također provjerite je li automatsko napredno podudaranje (Auto-Advanced Matching) uključeno u Upravitelju događaja. (events manageru).

Konačno, da biste razumjeli stvarni utjecaj Facebook i Instagram oglasa na vaš prodajni proces, trebali biste instalirati neki alat za istraživanje atribucije nakon kupnje, poput Prove It Post-Purchase Surveys. To će vam pomoći da dobrovoljno prikupljate podatke i povratne informacije od kupaca - bez oslanjanja na kolačiće.

Radnje koje treba poduzeti kasnije

1. Usredotočite se na strateška savezništva s inovativnim podatkovnim proizvodima

Trebali biste koristiti proizvode poput "čistih soba" ("clean rooms"), koji oglašivačima pružaju privatnost i siguran pristup podacima s događajima vezanima uz različite ID-ove korisnika za ID menadžment. Neki primjeri ovih proizvoda uključuju Google Ads Data Hub, Facebook Advanced Analytics, Adobe Experience Platform i Amazon Marketing Cloud.

2. Pronađite alternative praćenju kolačića

Ako ste marketinški partner, i dalje možete olakšati retargeting uporabom bilo kojeg broja korisničkih identifikatora za ciljanje pojedinaca, kao što su adrese e-pošte, telefonski brojevi itd.

Da biste povećali opseg trajnih ID-ova, trebali biste poticati prijavu na web lokaciju poboljšanim iskustvom provjere autentičnosti ili nudeći poticaje potrošačima kako bi ih "nagovorili" na prijavu.

3. Razviti strategije "razmjene vrijednosti"

Kao što je kratko objašnjeno u prethodnoj točki, kupcima biste mogli ponuditi poticaje za dijeljenje njihovih podataka putem strategija „razmjene vrijednosti“ tj. nešto poput "vi nama, mi vama shemi". Ovo je sjajan način da povećate first-party data.

Istraživanje Accenturea iz 2019. pokazalo je da 71% od 8.000 ispitanika vjeruje da je brend komunicirao na previše osoban način. Međutim, nevjerojatnih 93% reklo je da je važno da svaka njihova interakcija s brendom bude izvrsna.

Da bi pružili ta izvrsna iskustva, robne marke moraju duboko zaroniti u psihu svojih potrošača. Potrebno je zaista puno podataka kako bi uistinu razumjeli vaše kupce. Dakle, koristite strategije razmjene vrijednosti za prikupljanje podataka i korištenje u svoju korist.

4.Razne radnje

Da biste preživjeli nove promjene, upravljanje podacima trebali biste postaviti kao glavni prioritet.

Da biste to učinili, morate osigurati da prikupljeni i pohranjeni podaci imaju prikladan pristanak korisnika i mogu se prikladno iskoristiti za potrebe brenda.

Također biste trebali implementirati API za konverzije kako biste osigurali da se događaji Facebooku prenose izravno s poslužitelja, a ne samo s piksela.

Ako upotrebljavate Shopify, trebali biste postaviti aplikaciju Facebook Sales Channel. Vrlo je jednostavno postaviti. Povežite svoj Facebook račun i gledajte kako se svi vaši proizvodi automatski sinkroniziraju. Tako će vam biti prikladno promovirati ih na Facebooku ili Instagramu.

Proučite kako iOS 14.5 utječe na vašu posao i budite proaktivni

U konačnici, ažuriranja za iOS 14.5 mnogo će se promijeniti u načinu praćenja izvedbe vaših Facebook oglasa, ali nije sve izgubljeno. Brandovi koji se prilagode različitim načinima prikupljanja povratnih informacija - i prestanu se oslanjati na kolačiće kako bi im sve rekli - bit će u prednosti!

KLIKERI d.o.o.
OIB: 93634429487
IBAN: HR3823400091110793687
PBZ Banka
Trgovački sud u Splitu
MBS: 060240556
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Direktor: Tomislav Zović
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.
Open chat
Pozdrav 👋
Kako Vam mogu pomoći?