MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
Zašto je važno imati marketinšku strategiju na društvenim mrežama?
+ pomaže razvoju branda i online vidljivosti
+ pruža podlogu na kojoj se gradi komunikacija s korisnicima
Zašto je važno imati marketinšku strategiju na društvenim mrežama?
+ pomaže razvoju branda i online vidljivosti
+ pruža podlogu na kojoj se gradi komunikacija s korisnicima
Ako želite povećati broj posjetitelja svoje stranice, Facebook, Twitter, Pinterest i ostale društvene mreže idealna su platforma kroz koju možete graditi svoju publiku. Naš tim pomoći će vam da odaberete najkorisnije platforme za svoj brand i napravite plan objave sadržaja i komunikacije s korisnicima.
Voditi nekoliko društvenih mreža paralelno, i to na svakodnevnoj razini, nije jednostavno i oduzima poprilično vremena. Prepustite taj posao nama – naš tim stručnjaka kreirat će sadržaj prilagođen pojedinoj društvenoj mreži, voditi brigu o objavama i dnevnoj komunikaciji s korisnicima.
Online reputacija vašeg branda važna je za njegov opći uspjeh. Mi ćemo za vas pratiti i poticati širenje reputacije branda, nadgledati u kakvom kontekstu se spominje te promptno reagirati kod negativnih komentara koji narušavaju imidž branda.
Izradit ćemo za vas profil na odabranim društvenim mrežama koji ćemo sadržajno i vizualno prilagoditi vašem brandu i tipu korisnika kojim se obraćate.
+ Kreirat ćemo strategiju za marketing na društvenim mrežama imajući na umu specifičnosti vašeg branda i ciljane publike.
+ Strategija će uključivati detaljan plan izrade i objave sadržaja na društvenim mrežama, te plan distribucije sadržaja kroz relevantne blogove i portale.
+ Svi dijelovi strategije podrazumijevat će ostvarenje temeljnog cilja – privlačenja novih korisnika i rasta prodaje.
+ Strategija podrazumijeva i izgradnju odnosa i direktne svakodnevne komunikacije s korisnicima kroz platformu različitih društvenih mreža (Facebook, Google+, Twitter, Pinterest and LinkedIn). Izgradnja kvalitetne komunikacije s ciljanom publikom u konačnici vodi izgradnji, ali i širenju branda.
Pomoći ćemo vam da kroz oglašavanje na Facebook-u doprete do ciljane publike, segmentirate je ovisno o karakteristikama kao što su dob, lokacija, interesi i sl., i privučete ju informativnim i zanimljivim sadržajem.
Kroz video marketing lako je privući pažnju korisnika. YouTube u tom je smislu iznimno koristan marketinški kanala jer vam omogućava da predstavite svoj brand/proizvod kroz zanimljiv vizualni materijal i tako privučete korisnike.
Instagram je iznimno koristan kanal kad želite privući korisnike kroz vizualno zanimljiv sadržaj. Samim objavama prethodi pronalazak relevantnih hashtagova kako bi vaš brand dobio optimalnu promociju.
Twitter je odlična platforma za izgradnju branda i online prisutnosti, ali i platforma kroz koju razvojem promišljene strategije možemo povećati broj klikova i konverzija te utjecati na djelovanje korisnika.
LinkedIn je najveća svjetska profesionalna mreža kroz koju između ostalog možete izgraditi svijest o svom brandu. Također, LinkedIn nudi iznimno detaljno targetiranje publike pa možete doprijeti do profesionalaca koji mogu pozitivno utjecati na vaše poslovanje.