Instagram check-out – što je to?

Ukratko, Instagram check-out opcija omogućava korisnicima da kupuju bez napuštanja aplikacije.

Instagram je u ožujku predstavio in-app check-out opciju ali za samo za limitirani broj brendova (23) među kojima su se odmah u startu našli Adidas, Burberry, Dior i MAC kozmetika. Do danas je taj broj znatno povećan te i dalje raste.

Zašto bi vam ovo trebalo biti važno?

Instagram već neko vrijeme radi na tomu da svoju platformu učini više e-commerce friendly. Uvođenjem check-out opcije ta priča se polako zaokružuje na opće zadovoljstvo oglašivača jer je krajnjem kupcu na ovaj način značajno skraćen put od samog otkrivanja proizvoda do njegove kupnje.

Nova check-out opcija prikazuje gumb “Naplata na Instagramu” (“Checkout on Instagram”) kad god korisnik klikne na oznaku (tag) proizvoda unutar slike. Kada korisnik spremi svoje podatke o kupnji na Instagramu, može kupiti proizvode putem gumba za naplatu izravno iz Instagrama, a nakon toga može upravljati svojim narudžbama iz aplikacije.

“Nova tehnologija daje Adidasovoj publici moć da put od inspiracije do kupnje prođu u trenu. Naš pristup usredotočen je na jednostavnoj komunikaciji između fanova i brenda pa nam Instagram shopping omogućuje da efikasno isporučimo bogat sadržaj na platformi”, kazao je SVP Adidasa za digital, Scott Zalaznik.

Instagram izvještava kako broj korisnika koji kliknu na oznake proizvoda u aplikaciji svaki mjesec raste pa je tako od prošlog rujna s 90 milijuna taj broj skočio na 130 milijuna.
Također, Instagram je potvrdio da testira branded content oglase, što će omogućiti oglašivačima da pretvore objave stvorene od strane influencera u oglase.