Digital marketing statistika koju je dobro znati – kako ostati konkurentan?!

Dakle, plan je bio spavati osam sati, raditi osam sati i onda imati vrijeme za sebe 8 sati. Ali..već odmah znamo da uopće nije tako, za većinu ljudi.

Imajući to na umu, jeste li znali da statistika govori kako odrasli u Americi (pretpostavimo da ostatak svijeta nije ništa bolji) potroši 5,9 sati/dan na digitalne medije u 2017. To je još više od 5,6 sati godinu prije. Od tih sati, 3,3 je potrošeno na mobilni uređaj, koji je odgovoran za ukupni rast digitalne medijske potrošnje.

Dakle, ako želite uopće biti viđeni, bez Interneta i online prisutnost ne možete!

Ovdje su neki relevantni i zanimljivi internet marketing brojevi od tvrtki kao što su Pew Research, Gartner, Accenture, Statista, Clutch i nekih vladinih web stranica. Cilj je dobiti bolju ideju što očekivati od internetskog marketinga u bliskoj budućnosti.

Najuspješniji ljudi u digitalnom marketing troše 40% ukupnog proračuna za content marketing.

Do 2020. godine, u B2B digitalnoj trgovini prihod će biti gotovo udvostručen, što predstavlja skoro polovicu svih B2B prihoda.

55% marketingaša kaže da je stvaranje blog sadržaja njihov top inbound marketing prioritet.

e-mailovi s prilagođenim, personaliziranim, predmetom (subjectom) imaju 50% veće šanse za otvaranje

28,3% prihoda e-trgovine dolazi iz e-mailova s obavijesti o napuštenoj košarici

70% trgovaca nema integriranu, dosljednu strategiju sadržaja (Altimeter)

Podaci za treći kvartal 2018. godine: Stope konverzija po uređaju: 3,94% – desktop 3,78% – tableti 1,84% – mobilni uređaji

Statistika digitalnog marketinga

70% potrošača želi naučiti o proizvodima putem sadržaja za razliku od tradicionalnog oglašavanja. (Content Marketing Institute)

Ovo je jedna od najvažnijih relevantnih digitalnih marketinških činjenica pri odlučivanju o tome bi li osnovana tvrtka trebala ulagati u ulazni ili izlazni marketing. Kada se radi o novcu, ljudi ne vjeruju oglasima onoliko koliko vjeruju statistici, istraživanju i onome što smatraju istinitim. Aktivna web stranica, bogata sadržajem, daje dojam potencijalnim korisnicima i kupcima da ste stručnjak u svom poslu.

61% marketingaša kaže kako je poboljšanje SEO-a i rad na top prisutnosti u organskim rezultatima pretrage njihov najviši inbound marketing prioritet. (HubSpot)

Većina marketingaša svjesna je da SEO pomaže ojačati vidljivost web stranice za potencijale kupce. Vaša ciljna publika već traži vrstu usluge koju pružate. Blog članci, relevantni sadržaj na vašoj web-lokaciji učinit će da se pojavite među prvima u rezultatima pretraživanja, a onda ste na konju. Za stvaranje ove vrhunske organske prisutnosti najuspješnije tvrtke znaju kako zrcaliti ponašanje svojih klijenata uključivanjem njihovih riječi i izraza koje koristite za pronalaženje odgovarajućih proizvoda i usluga. Inbound marketinški podaci prikupljeni u izvješću HubSpot-a 2018 potvrđuju da inteligentno ulaganje u SEO donosi masovno povećanje ciljanih posjetitelja na vašu web stranicu.

72% potrošača koji pretražuju lokalne dućane fizički posjete trgovine u radijusu od osam kilometara (WordStream)

Top lead-generation taktike: (Ascend2)

  1. social media (47%)
  2. email (46%)
  3. content ili video
  4. SEO (38%)

Dakle, većina marketingaša identificira i “hvata” potencijalne kupce pomoću društvenih medija, e-mail marketinga i kvalitetnog sadržaja ili videa. Prema ovom istraživanju, najmanje popularna taktika za traženje potencijalnog klijenta bila je plaćeni oglas (30%)!!!

Top lead-nurturing taktike: (Ascend2)

  1. email (47%)
  2. content ili video (45%)
  3. social media (40%)

Njegovanje potencijalnih klijenata potiče korisnike da opet postanu kupci, čime se naravno povećava prihod od prodaje. E-mail je još uvijek marketinški #1 alat kao izbor za njegovanje potencijalnih klijenata. Prema Ascend2, sadržaj ili video bio je blizu prvog mjesta, nakon čega slijedi marketing društvenih medija. Events and demos i plaćeno pretraživanje ili display oglasi dijele zadnje mjesto. (29%)

49% ljudi klika na tekstualne oglase (Clutch)

Istraživanja ukazuju da ljudi mogu prepoznati i razlikovati plaćene oglase iz organskog prometa. Unatoč tome, oni i dalje često kliknu na plaćene Google oglase: 31% ispitanika tvrdi da su kliknuli na shopping oglas, a 16% klikova išlo je na videooglase. Statistički podaci ukazuju na to da 75% ljudi tvrdi kako su im plaćeni oglasi olakšali pretraživanje. Oglase stvarajte relevantne za upite vaše ciljanje publike.

Najbolji sadržaj za ponuditi u Newsletterima (DMA)

  1. popusti (38%)
  2. informativni sadržaj robne marke, na primjer videozapisi ili članci (36%)

Ako želite da vaša e-mail kampanja bude uspješna, ovako ćete dovesti kupca na svoja vrata. Ili mu dajte priliku da ostvari neki popust ili mu pošaljite dokaz koji ističe kvalitetu vašeg proizvoda ili usluge. Dobra ideja je uvesti i popuste na vjernost jer 30% kupaca je inače već zainteresirano za postojeće popuste. Unatoč tomu, samo 15% marketingaša trenutno koristi sheme vjernosti.

90% mobilnog i tablet prometa pretraživanja dolazi iz Googlea (Business Insider)

Dakle, razmišljate što je s tražilicama poput Bing ili Yahoo,…? :)

Google je kralj! Digitalna marketinška statistika pokazuje da gotovo sav promet pretraživanja dolazi putem ove tražilice. Google obrađuje oko 3.500.000.000 pretraživanja po danu, a u ovom trenutku ne čini se da ga itko od konkurencije može izazvati.

Do kraja 2019. 94% mali poslovnih web stranica bit će optimizirano za mobilne uređaje (Clutch)

Iako 36% malih poduzeća nema web stranicu, oni koji razumiju važnost mrežnog prisustva optimiziraju svoj sadržaj što prije mogu. Nedavno objavljeni statistički podaci ukazuju da mala poduzeća trebaju poboljšati iskustva korisnika, potaknuti rangiranje na web tražilici i povećati svoju ukupnu vidljivost. Inače, njihovi proizvodi i usluge, bez obzira koliko kvalitetni, korisni ili zanimljivi, mogu doslovno postati nevidljivi. U 2018., istraživanje GlobalWebIndex-a otkrilo je da ljudi troše više od dva sata dnevno na druženje online.

To je puno vremena kada smatrate da odrasli u Americi provode ukupno tri sata i 35 minuta online na svojim mobilnim telefonima svaki dan. Ako želite da vas publika vidi dok čekaju autobus, na pauzi za cigaretu ili dok čekaju u nekom redu za nešto, ovo je prilika.

Oko 11% internetskih kupaca koriste mobilne telefone za online kupovinu online na tjednoj osnovi (Statista)

Najnoviji podaci o korištenju online shopova pokazuju da za sada samo manji broj ljudi zaista i kupi preko mobitela. Zanimljivo je da više od dvostrukog broja tih ljudi tvrdi da to planiraju učiniti u budućnosti.

89% poruka korisnika s društvenih medija brendovima ostane ignorirano! (Sprout Social)

Zamislite koji bi postotak angažmana bio ako bi brendovi prestali ignorirati kupce koji se doslovno pokušavaju uključiti u razgovor s njima?! Prema istraživanju Sprout Sociala, brand treba u prosjeku 10 sati kako bi odgovorio na poruku. Korisnici su, s druge strane, voljni čekati najviše četiri sata. Angažiranje community managera poboljšat ćete svoje digitalne marketinške statistike izvan svih okvira. Ironično, tvrtke troše svoje resurse na složene marketinške alate i kampanje, ali mnogi zaboravljaju odgovoriti na jednostavna pitanja svojih korisnika. Kao i u svakoj industriji, vaša tvrtka može se istaknuti pružajući odličnu korisničku podršku.

1 od 10 marketera smanjit će svoj organski marketing na Facebooku. Oko 51% planira povećanje!

Iako je Facebook još uvijek vodeća platforma društvenih mreža, trenutne statistike pokazuju blagi pad popularnosti. Najveći pokazatelj ovog trendova je smanjenje novih ulaganja. Po prvi put u pet godina, Facebook je izgubio udio kao najvažnija platforma za marketere, pada sa 67% u 2018. na 61% u 2019 godini.