Julius Meinl Happy office kampanja

Case Study – Julius Meinl – Happy office kampanja

O klijentu

Julius Meinl je inspirativna priča o vodećoj tvrtki za proizvodnju kave u Austriji, Italiji, Srednjoj i Istočnoj Europi.  Prisutni su u preko 70 zemalja, a osim kave, prepoznati su i po visokokvalitetnom čaju i konzerviranom voću.  Julius Meinl svakodnevno surađuje s više od 40 tisuća kupaca širom svijeta, tako da je bio izazov, ali i užitak provoditi kampanju Happy office.

Glavni zadatak

Glavni zadatak je bio pridobiti pažnju ljudi koji su polako, ali i s velikim oprezom razmatrali povratak u ured nakon krize COVID-19, te ih zainteresirati za besplatan aparat za kavu i čaj Julius Meinl.

Odabrali smo dvije platforme za oglašavanje – Facebook i LinkedIn. Video oglasi, slikovni oglasi, Storyji, poruke u inbox bili su usmjereni prema vodećim ljudima u firmama (+15 zaposlenika), u Hrvatskoj, Poljskoj i Rumunjskoj. Video oglasi, slikovni oglasi, storyji, poruke u inbox bili su usmjereni  prema vodećim ljudima u firmama (+15 zaposlenika), u Hrvatskoj, Poljskoj i Rumunjskoj.

Svi oglasi su bili jezično prilagođeni odabranim zemljama, a sadržaj, ton i stil komunikacije zvučali su prijateljski s pozivom da naruče besplatan aparat za kavu i čaj za svoj ured.

Izazov

Kampanju Happy Office je trebalo provesti u periodu nakon povlačenja kriznih mjera uslijed COVID-19 pandemije, u svibnju 2020.godine, kada se očekivao povratak zaposlenika na posao. 

U tom osjetljivom periodu, postojala je velika neizvjesnost oko toga hoće li se veći broj ljudi vratiti na posao i hoće li tvrtke biti spremne na akviziciju coffee aparata.

Rješenja

Misao vodilja oglasne kampanje nije bila prodati kavu već prenijeti ljudima poruku o ponovnom okupljanju i zajedništvu uz šalicu tople kave.

Zahvaljujući priči o uredskom zajedništvu uz kavu, profiliranoj ciljnoj skupini na Facebooku i LinkedInu i atraktivnim oglasima, kampanja Happy Office ostvarila je svoj cilj – tvrtke su bile oduševljene idejom o besplatnom coffee aparatu za kavu i čaj.

Prije početka oglašivačke kampanje izradili smo Happy Office odredišnu stranicu na engleskom jeziku, koju smo onda lokalizirali za svaku zemlju posebno – Hrvatsku, Poljsku i Rumunjsku.

juliusmeinlhappyoffice.com juliusmeinlhappyoffice.com/hr juliusmeinlhappyoffice.com/pl juliusmeinlhappyoffice.com/ro

Stranica je sadržavala sve detalje o kampanji, pozive na akciju “Zatražite besplatan aparat za kavu” te kontakt formular koji je služio za prikupljanje leadova.

Priprema prije oglašavanja

Google Tag Manager setup Google Analytics setup FB pixels setup LinkedIn pixel setup Conversions setup Audiences analysis and creation

Oglašavanje

Happy Office kampanja je zamišljena kao priča ili još bolje great deal koji se širi po društvenim mrežama – Facebook i LinkedIn i vodi Vas do odredišne landing stranice na kojoj saznajete sve što treba i naručujete besplatan coffee aparat.

Facebook oglasi

U Creative hubu izradili smo oglase koristeći dostavljene materijale.

Odlučili smo se za tri tipa oglasa: Carousel, Video i Slideshow, uz kasniju nadopunu sa statičkom fotografijom. (foto JM automatskog aparata za kavu iz ponude)

Ključne poruke:

Ponovni susret zaposlenika u uredu! Nabavite besplatan aparat za kavu za svoj ured! Zašto vam treba aparat za kavu u uredu?

Primjer: Julius Meinl donosi BESPLATAN cafe aparat u vaš ured! Neka vam radni dani budu ljepši uz provjereno dobru kavu i sigurno druženje na poslu! Zatražite degustaciju bez obveze!

Vrste kampanja:

  • Video Views
  • Traffic
  • Conversions

Linkedln oglasi

Kod LinkedIn oglašavanja izradili smo ciljanu skupinu prema lokaciji tvrtke i broju zaposlenika.

Vrste kampanja:

  • Video Ad
  • Traffic
  • Message Inbox

Koristili smo: #juliusmeinl #happyoffice #coffetime #back2office

Primjer Video oglasa:

Primjer Message Inbox oglasa:

Rezultati

Ukupni broj posjetitelja odredišne stranice i prikupljenih leadova

Zaključak

U odnosu na postavljeni cilj, višestruko je premašen broj dobivenih leadova. No, JM Happy Office kampanja donijela je i neke druge koristi:

  • Porasla je svijest o ispijanju kvalitetne kave i povjerenje u brend Julius Meinl.
  • Povećani broj upita raznih JM obožavatelja u Hrvatskoj, Poljskoj i Rumunjskoj koji su vidjeli oglase na Facebooku i LinkedInu, ali nisu ispunili tražene uvjete. Ipak su htjeli komunicirati s brendom tražeći druge mogućnosti kako nabaviti JM aparat za kavu u svom domu ili manjem uredu.
  • Stvorena je nova baza potencijalnih korisnika što otvara mogućnost izrade novih Lookalike publika i retargetiranja
  • Julius Meinl je predstavljen kao prijatelj i utjeha u kriznim vremenima simbolizirajući temeljne ljudske vrijednosti – zajedništvo.

Saznajte kako se približiti svojoj ciljnoj skupini i kako ih pretvoriti u ambasadore svog branda.

Obratite nam se s povjerenjem! [email protected]