Facebook oglašavanje - statistika

15 Facebook statistika za 2019. koje trebate znati!

Usprkos naporima da to ne bude, Facebook je i dalje vladajuća mreža društvenih medija. Od kraja 2018. godine hvalio se s preko 2.320.000.000 mjesečnih aktivnih korisnika. Korištenje Facebooka evoluiralo je kroz godine, tako da je važno da marketingaši budu upućeni u najnovije statistike.

Ovdje su važne Facebook statistike u 2019, kategorizirane po temi:

Facebook demografske statistike
Statistika upotrebe Facebooka
Statistika oglašavanja na Facebooku
Facebook video statistike
Statistika objavljivanja postova na Facebooku

Facebook demografske statistike

Tko koristi Facebook i gdje se nalazi? Upoznati demografske podatke prosječnog korisnika Facebooka.

1.13% globalnih aktivnih Facebook korisnika su žene u dobi od 25 do 34 godine
Podijeljena na spolne i dobne kategorije, Statista je utvrdila da je najveća koncentracija korisnika Facebooka u dobi od 18 do 44 godine. Najveća demografska skupina su muškarci od 25 do 34 godine kojih ima 19%.

FB podjela na spolne i dobne kategorije
  • Statistika: Distribucija korisnika Facebooka u svijetu od siječnja 2019. prema dobi i spolu | Statista

2. Indija ima najveći broj korisnika Facebooka na svijetu – 300 milijuna. Evo Facebook statističkog podatka koji vas može ili ne mora iznenaditi: SAD se ne može pohvaliti najvećim brojem korisnika Facebooka. Od siječnja 2019. najveći broj je Indija s 300 milijuna korisnika. Sjedinjene Države malo zaostaju tj. imaju 210 milijuna korisnika.

Broj korisnika Facebooka po zemljama

Statistika: vodeće zemlje prema broju korisnika Facebooka od siječnja 2019. (u milijunima) | Statista

3. 51% tinejdžera koristi Facebook
Ako pokušavate ciljati tinejdžere, Facebook možda nije vaša najbolja opcija. Samo 51% tinejdžera koristi Facebook, što ga čini četvrtom najpopularnijom društvenom mrežom. YouTube, Instagram i Snapchat nadmašuju Facebook u korištenju i popularnosti.

YouTube, Instagram i Snapchat statistika

Statistika upotrebe Facebooka

Sada kada znate demografske statistike osnovnih Facebook korisnika, vrijeme je da saznate kako se platforma koristi.

4. 68% Amerikanaca koristi Facebook
Nakon YouTubea, većina Amerikanaca koristi Facebook na desktopu ili na svom telefonu, tvrdi Pew Research Center.

Upotreba Youtube-a i Facebooka u Americi

Instagram je sljedeća najbrže rastuća mreža. Ako ste imali ograničena sredstva za oglašavanje, ove tri mreže trebale bi vam biti na vrhu popisa.

Instagram i Snapchat statistika

Vaša strategija ciljanja publike u obzir mora uzeti i njenu dob. I Snapchat i Instagram su popularniji među osobama u dobi od 18 do 24 godine nego Twitter. S druge strane 80% ispitanika u dobi od 18 do 49 godina kaže da koriste Facebook mrežu. Ovo definitivno čini jedno veliko more ljudi na jednoj mreži, što je idealno za oglašavanje s manjim proračunima.

5. 74% dnevno posjećuje Facebook
Ako je Facebook jedna od prvih stvari u koju se prijavite kad se probudite i jedna od posljednjih stvari koje vidite prije spavanja, niste sami. Od onih koji koriste Facebook, 74% njih se svakodnevno prijavljuje. Zapravo, polovica njih zapravo provjerava Facebook nekoliko puta dnevno.

Statistika svakodnevnog korištenja Facebooka

Razumijevanje kada je publika uključena tijekom dana pomaže vam pronaći najbolje vrijeme za objavljivanje. Te podatke o angažmanu možete pronaći koristeći FB Page Insights.

6. 96% korisnika Facebooku pristupa putem mobitela
Većina korisnika Facebooka pristupa mreži putem tableta ili pametnog telefona. Budući da ljudi pristupaju Facebooku s raznih uređaja, postotni brojevi su preko 100%.

Statistika uporabe uređaja kojima se ljudi spajaju na Facebook

Statistika: Korištenje uređaja korisnika Facebooka širom svijeta od siječnja 2019. | Statista

Kako možete koristiti Facebook statistike u svoju korist?

Prilikom izrade sadržaja i oblikovanja oglasa uvijek provjerite je li mobilni pregled postavljen ispravno. Ako nije, tada odznačite opciju prikazivanja/položaja oglasa za mobilne uređaje.

7. 43% korisnika vijesti prati preko Facebooka
Kada pretražuju sadržaj i izvore vijesti, društveni mediji i Google nalaze se na vrhu popisa korisnika. Zapravo, 43% njih navodi da vijesti koje ih zanimaju prate na Facebooku.

Statistika praćenja vijesti
Izvor vijesti na facebooku - statistika

Ove statistike pokazuju gdje bi marketinški stručnjaci trebali istaknuti najvažnije informacije, kao što su vijesti tvrtke i lansiranje proizvoda.

8. Korisnici prosječno dnevno provedu 35 minuta na Facebooku
U dnevnoj rutini svakodnevnog korisnika, vrijeme korištenja društvenih medija odmah je nakon vremena provedenog gledajući televiziju.

Kao što je gore navedeno, vrlo je moguće da su to višestruke prijave s različitim vrstama namjera. Jedna prijava na Facebook može biti za provjeru što ima novoga s prijateljima, a druga za vijesti.

9. Najmanje 3% Facebook profila su lažni
Godine 2018. Facebook je objavio izvješće za prvo tromjesečje koje se fokusiralo na broj lažnih profila na njihovoj platformi. Primijetili su da je od broja mjesečnih aktivnih korisnika njih 3–4% ima lažne profile. To je oko 88 milijuna računa koji su uklonjeni.

lažni FB računi

Lažni broj računa promijenio se tijekom godina. U 2014. godini zabilježeno je 7%, dok ih je u 2017. godini bilo 14%. Brisanje u 2018. bilo je vjerojatno kao odgovor na veliki broj koji je stvoren tijekom predsjedničkog izbornog ciklusa 2016. godine.

Za one koji se bave oglašavanjem i trgovinom ovaj je broj dobro znati jer daje raspon pogreške za broj ostvarenih lajkova i angažmana. Iako se veliki broj lažnih računa ukloni već prilikom izrade, neki ipak prođu pa se spamanje nastavlja.

Statistika oglašavanja na Facebooku

Izvješće za četvrto tromjesečje kaže da je prihod od oglašavanja bio 16,6 milijardi dolara, što je povećanje od 30% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. To uključuje oglase na Facebook Stories, Instagram feedu, Instagram Stories i Messenger.

prihod Facebooka

U izvješću se također navodi da se prosječna cijena po oglasu smanjila za 2%, dok se broj pojavljivanja oglasa povećao za 34%.

Kao oglašivači vjerojatno ne obraćate previše pozornosti na izvješća o zaradi, ali trebate ih često prijavljivati. Znajući da Facebook većinu prihoda dobiva od oglašavanja znači da imate mnogo konkurencije u svom oglasnom prostoru. U interesu Facebook-a uvijek će biti da se poboljša njihov oglašivački program.

10. Prosječna cijena po kliku iznosi 1,72 USD
Prema Wordstreamu, prosječna cijena po kliku (CPC) za Facebook oglas iznosi 1,72 USD. Taj se broj mijenja u svim industrijama pa provjerite prosjeke u svojoj industriji prije nego što postavite 1,72 USD kao svoj referentni trošak.

prosječan Facebook CPC

Poznavanje prosječnog CPC-a pomaže oglašivačima da znaju plaćaju li previše svoje oglase. Ako da, onda im CPC pomaže da shvate što mogu učiniti u vezi s tim. To može biti problem sa sadržajem ili ciljanjem. Ako vam je CPC previsok razmislite o drugim vrstama oglasa, kao što je plaćanje po pojavljivanju.

Facebook video statistika

Od mnoštva reklamnih sadržaja, Facebook videozapisi i dalje su na čelu kad je angažman u pitanju. Video sadržaj na Facebooku uključuje i videozapise prenesene na mrežu i videozapise uživo. Gledanost iznosi do 8 milijardi pregleda dnevno.

Ovdje su neke važne statistike koje bi trebali znati o Facebook videozapisima.

11. 85% videozapisa na Facebooku se gleda bez zvuka
Kao netko tko je sigurno vidio dovoljno Facebook videozapisa, već znate koliko su važne prve sekunde u privlačenju vaše pažnje. Slika je užasno važna za Facebook videozapise jer se 85% videozapisa gleda bez zvuka.

Na što biste se trebali usredotočiti umjesto toga?
Osim dobre kinematografije trebali bi koristiti titlove, podebljane riječi i opise.

NowThis dobro su poznati po svojim vijestima i oni su najbolji primjer produkcije koja “pali”.

BTW, ovo ne znači da biste trebali potpuno ignorirati zvuk. To samo znači da biste trebali gledati svoj videozapis s i bez zvuka kako biste bili sigurni da su sve vaše baze pokrivene. Ako imate naraciju, dodajte titlove kako gledatelji ne bi ništa propustili.

12. Ljudi troše 3x više vremena na gledanje videozapisa uživo od onih prethodno snimljenih

Ovdje je sve jasno ko’ dan. Oni koji gledaju videozapise potrošit će tri puta više vremena na videozapis uživo od produciranog.

Ako vaša FB marketinška strategija uključuje videozapise, oda je Live stream nešto što morate isprobati, pogotovo ako je su vam glavne metrike prikazivanje i angažman. Koristite najave za Live video, isto onako kako bi napravili za bilo koji drugi event.

13. Pozornost gledanja videa je za 75% manja za uzrast od 18 do 24 godine od onih koji imaju 65 godina i više

“Konzumiranje” videozapisa razlikuje se po godinama, a to vrijedi i za TV i Facebook oglase. Za mlađu publiku u dobi od 18 do 24 godine, raspon pažnje za oglase je 75% manji nego za one koji su u dobi od 65+, prema podacima Facebooka.

Ovi podaci doveli su do uvođenja in-feed oglasa. Kombinirajte to s demografskim podacima kako bi došli do idealne duljine videozapisa. Na primjer, vaš video oglas bi trebao biti mnogo kraći za vašu mlađu publiku nego za stariju. Oglas za mlađu publiku može biti i više orijentiran na mobilne uređaje.

Statistika objavljivanja na Facebooku

Posljednje, ali ne i najmanje važno, trebate znati kako izgledaju trenutne statistike na Facebooku glede oglašavanja. Koliko je organski doseg postova i kada je najbolje vrijeme za objavu postova?

14. Najbolje vrijeme za postavljanje objava na Facebook je radnim danom od 10 do 15 sati
Sproutov vodič za najbolja vremena za objavljivanje na svakoj društvenoj mreži važno je štivo za sve one koji tek kreću s oglasima.

U koje dane objavljivati ako želimo dobiti najviše angažmana?

Najbolje vrijeme za postavljanje objava na Facebook

Ovo izvješće pokazuje da je sredina tjedna u podne jedan od najzanimljivijih termina za objavljivanje. Napominjemo da je ovo izvješće prosjek svih prikupljenih podataka. Izvješće se dijeli na različite kategorije stranica, stoga provjerite svoju nišu.

15. Prosječni organski doseg iznosi 6,4% od ukupnog broja page lajkova
Prosječni organski doseg Facebook stranica stalno opada sa svakim ažuriranjem algoritma. Izvješće We Are Social otkriva da je 2018. godine prosječni organski doseg samo 6,4% od ukupnog broja pratitelja stranice.

Ista je studija pokazala da je prosječna stopa angažmana na svim vrstama sadržaja 3,91%. Obje statistike su pale u odnosu na prethodni kvartal, ali zato uvijek imate Facebook oglase. :)

Zaključak

S obzirom na ogromnu publiku FB će i dalje biti fokus mnogih marketingaša 2019. godine. Kako se Facebook razvija, publika nastavlja mijenjati svoje ponašanje, kao što je način na koji pristupaju mreži i koje vrste sadržaja preferiraju.

Sa saznanjem o ovim Facebook statistikama, možete donijeti puno bolje odluke kada je riječ o marketingu i oglašavanju tijekom cijele godine.

Koje su neke od statistika koje obično koristite za svoj Facebook marketing?
Javite nam svoje ideje u komentarima.!

Izvor: https://sproutsocial.com/insights/facebook-stats-for-marketers/#FB-pub