Na početku jedan primjer. Puno je ljudi izrazilo veliko razočaranje zbog last-minute otkazivanja Mobile World kongresa…
Read more
Želite li naučiti najbolje prakse oglašavanja na Facebooku i Instagramu? Želite li da vas klijenti, šef…
Read more
WhatsApp će ove godine predstaviti novu i kontroverznu značajku: reklame. WhatsApp je najpopularnija svjetska usluga za…
Read more
Korisnici Facebooka i Instagrama u Velikoj Britaniji mogu očekivati da će uočiti velike promjene nakon najnovije…
Read more
Prema Chief Outsiders izvješću “Market Trends 2020”, marketingaši očekuju da će budžet usmjeriti na poboljšanje rezultata…
Read more
Što je Google My Business? Google My Business (GMB) besplatna je i pojednostavljena nadzorna ploča koja…
Read more
Digitalni marketing, kao industrija, bilježi značajna razdoblja rasta tijekom posljednjih nekoliko godina. Predviđa se da će…
Read more
Budući da se bavimo digitalnim marketingom, svake nove godine pa tako i ove 2020. ključno je…
Read more
Prema riječima Malcolma Gladwella, trgovci u 2020. godini konačno su stigli do „prekretnice“ gdje skalabilna hiper-personalizacija…
Read more
Koja su to promjenjiva ponašanja potrošača, nove tehnologije i trendovi u industriji koji bi trebali “razdrmati”…
Read more
Kraj je godine. Idemo malo sa statistikama, kako i priliči! 🙂 Ove informacije naravno možete iskoristiti…
Read more
Ako se oglašavate na Instagramu, onda je moguće da vas zanima kako postići bolje konverzije na…
Read more
Instagram je WOW platforma! 🙂 Nakon devet godina, samo pogledajte ove brojke: Preko milijardu aktivnih korisnika…
Read more
Ljudi vole razgovarati preko WhatsApp-a sa svojim omiljenim brendovima. No, potreba za razmjenjivanjem nekoliko poruka kako…
Read more
Ako ste ikada napravili neku Facebook kampanju onda ste se vjerojatno susreli s preklapanjem publika. Ako…
Read more
Društveni mediji su konkurentniji i glasniji nego ikad. Blagdani nude savršenu priliku da se vaš glas…
Read more
Kada kreirate oglase na Facebooku možete koristiti slike, videozapise ili njihovu kombinaciju.
U nastavku donosimo popis…
Read more
Znate li što znači kada Google ili Facebook kaže da je u “learning” fazi tj. u…
Read more
Evo načina kako iskoristiti Facebook ciljeve za stvaranje kampanje s cross-funnel strategijom. Treba znati: Facebook nudi…
Read more
Facebook i dalje uvodi novitade, a najnovija je News Tab. Evo što znamo do sada?
Ideja…
Read more
Dakle, plan je bio spavati osam sati, raditi osam sati i onda imati vrijeme za sebe…
Read more
KLIKERI d.o.o.
OIB: 93634429487
IBAN: HR3823400091110793687
PBZ Banka
Trgovački sud u Splitu
MBS: 060240556
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Direktor: Tomislav Zović
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.